Ευστράτιος Γ. Καβρουδάκης MD, MSc, IOC Dip Sp Ph

Χειρουργός Ορθοπαιδικός - Τραυματιολόγος - Αθλητίατρος

I.O.C. Diploma in Sports Medicine

Master Μεταβολικά Νοσήματα των Οστών-Οστεοπόρωση

Επιστημονικός Συνεργάτης Γ΄ Ορθοπαιδικής Κλινικής Πανεπιστημίου Αθηνών

Επιμελητής Κλινικής Ορθοπαιδικής και Αθλητικής Ορθοπαιδικής Νοσοκομείου Metropolitan

 
Τηλ: 210 9841008
Κιν: 6973 729469

Πως να αποφύγετε τους τραυματισμούς στη Yoga | 04/05/2015

Ολοένα και αυξάνεται ο αριθμός των ανθρώπων που ασχολούνται με τη Yoga, είτε ως άσκηση, είτε για χαλάρωση, είτε για ανακούφιση από μυοσκελετικούς πόνους. Αν και η Yoga προσφέρει όλα τα παραπάνω, η κακή τεχνική κατά την εξάσκησή της μπορεί να οδηγήσει σε ρήξεις συνδέσμων, μυϊκές θλάσεις ή ακόμη και πιο σοβαρούς τραυματισμούς.

Η Αμερικανική εταιρία ορθοπεδικών χειρουργών υποστηρίζει πως τα οφέλη της Yoga υπερτερούν σημαντικά των πιθανών κινδύνων υπό την προϋπόθεση ότι οι ασκήσεις γίνονται ήπια και πάντα ανάλογα με την δύναμη και την ελαστικότητα του καθενός. Τέτοια οφέλη είναι η αύξηση της μυϊκής ισχύος, η βελτίωση της ισορροπίας του σώματος, η αύξηση της ευελιξίας και το αίσθημα της καλής φυσικής κατάστασης.

Τι πρέπει να κάνουμε λοιπόν για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς που σχετίζονται με τη Yoga;

  1. Εάν έχετε κάποιο γνωστό ιατρικό πρόβλημα, μιλήστε με το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε την Yoga.
  2. Να απευθύνεστε σε επίσημα πιστοποιημένους εκπαιδευτές της Yoga. Ρωτήστε τον για την εμπειρία και τις πιστοποιήσεις του.
  3. Συζητήστε με το δάσκαλο της Yoga πριν την έναρξη των ασκήσεων οποιαδήποτε ασθένεια ή τραυματισμό έχετε έτσι ώστε να τροποποιήσει τις ασκήσεις για εσάς.
  4. Να ξέρετε πάντα το είδος της Yoga που κάνετε. Υπάρχουν εκατοντάδες είδη το καθένα με τις δικές του ιδιαιτερότητες. Μάθετε ποιο είναι το κατάλληλο για εσάς.
  5. Διαλέξτε τμήμα με επίπεδο κοντά στις δυνατότητές σας. Οι αρχάριοι πρέπει να ξεκινήσουν από τα βασικά (όπως πχ έλεγχος της αναπνοής) και όχι να αρχίσουν από τις μεγάλες διατάσεις.
  6. Φοράτε άνετα ρούχα, κατάλληλα για άσκηση.
  7. Κάνετε σωστή προθέρμανση πριν το μάθημα της Yoga. Οι «κρύοι» μύες και τένοντες είναι ευάλωτοι σε τραυματισμούς.
  8. Εάν δεν είστε σίγουροι για κάτι, απλά ρωτήστε!
  9. Έχετε επίγνωση των ορίων του σώματός σας.
  10.  Προσοχή μην αφυδατωθείτε ειδικά εάν κάνετε Bikram Yoga.
  11.  «Ακούστε» το σώμα σας. Εάν νοιώσετε κάποιο πόνο κατά την άσκηση σταματήστε. Εάν ο πόνος συνεχίσει, επισκεφτείτε τον Ορθοπαιδικό σας.

Πρόσφατα Άρθρα

Επικοινωνία

Ευστράτιος Καβρουδάκης (MD, MSc)

Καλυψούς 18, Παλαιό Φάληρο
ΤΚ: 17562
Δέχεται κατόπιν ραντεβού

Ωράριο Λειτουργίας Ιατρείου
Δευτ.- Παρασκευή : 17:00-22:00

Newsletter

Παρακαλώ εισάγετε έγκυρο email
Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ