Ευστράτιος Γ. Καβρουδάκης MD, MSc, IOC Dip Sp Ph

Χειρουργός Ορθοπαιδικός - Τραυματιολόγος - Αθλητίατρος

I.O.C. Diploma in Sports Medicine

Master Μεταβολικά Νοσήματα των Οστών-Οστεοπόρωση

Επιστημονικός Συνεργάτης Γ΄ Ορθοπαιδικής Κλινικής Πανεπιστημίου Αθηνών

Επιμελητής Κλινικής Ορθοπαιδικής και Αθλητικής Ορθοπαιδικής Νοσοκομείου Metropolitan

 
Τηλ: 210 9841008
Κιν: 6973 729469

Rugby


Ένας στους τέσσερις παίκτες τραυματίζεται!

Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως ένας στους τέσσερις παίκτες Rugby θα τραυματιστούν κατά τη διάρκεια μιας σεζόν. Το ράγκμπι είναι ένα άθλημα με έντονη σωματική επαφή και συγκρούσεις, καθιστώντας το τραυματισμό πολύ πιθανό.

Μεταξύ των πιο κοινών τραυματισμών είναι:

Το Rugby έχει απότομες αλλαγές κατεύθυνσης και έντονες συγκρούσεις μεταξύ των παικτών. Οι δυνάμεις περιστροφής που αναπτύσονται μπορούν να οδηγήσουν σε ρήξεις μέσα στην άρθρωση του γόνατος (πχ ρήξεις μηνίσκου, προσθίου χιαστού κλπ).Οι τραυματισμοί στον ώμο εμφανίζονται ως αποτέλεσμα της επαφής με άλλους παίκτες ή της πτώσης στο έδαφος.

Σε αντίθεση με κάποια άλλα αθλήματα, οι παίκτες Ράγκμπυ δεν φορούν προστατευτικό ρουχισμό, γι 'αυτό και οι εκδορές και οι μώλωπες είναι συνηθισμένοι.

Η διάσειση είναι επίσης ένας κίνδυνος για τους παίκτες ράγκμπυ!!!

Σημάδια που μπορεί να εμφανίσει ένας παίκτης περιλαμβάνουν:

Είναι σημαντικό να μην επιτρέπεται σε κάποιον με υποψία διάσεισης να συνεχίσει να παίζει. Οι παίκτες θα πρέπει να αξιολογούνται έγκαιρα από ιατρό για να αποκλείστεί ο κίνδυνος σοβαρών επιπλοκών.

Τα ποσοστά τραυματισμών πιστεύεται ότι είναι τριπλάσια στο ράγκμπυ από ό, τι στο ποδόσφαιρο. Είναι συνεπώς λογικό να κάνετε ό, τι μπορείτε για να προστατεύσετε από τραυματισμό, ακόμη και αν δεν μπορείτε να τον αποκλείσετε εντελώς. Πολλά από αυτά βασίζονται στην κοινή λογική, αλλά μπορούν εύκολα να ξεχαστούν ή να παραβλεφθούν μέσα στην ένταση ενός παιχνιδιού.

Πρόληψη και προστασία από τους τραυματισμούς

Ο σημαντικότερος τρόπος για να προστατεύσετε τον εαυτό σας από τους τραυματισμούς είναι η σωστή και συστηματική άσκηση. Μέσω της άσκησης έρχεται η γενικότερη ενδυνάμωση του σώματος (κυρίως του κορμού και των άκρων). Αυτό ισχύει για οποιοδήποτε άθλημα, φυσικά, αλλά είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε ένα άθλημα επαφής με υψηλό κίνδυνο τραυματισμού.

Η κούραση, η καταπόνηση και η αδυναμία αποτελούν πρόσφορο έδαφος για τραυματισμούς. Η καλή και σωστή τεχνική είναι απαραίτητη. Αυτή έρχεται με την πρακτική σε συνδυασμό με την καλή προετοιμασία. Πρέπει να ξέρετε πώς να τοποθετήσετε το σώμα σας για να αποφύγετε επικίνδυνες καταστάσεις.

Μια καλή, ποιοτική και σωστά τοποθετημένη στοματική προστασία θα προστατεύει τα δόντια και τη γνάθο. Η καλή πειθαρχία είναι ζωτικής σημασίας για το ράγκμπυ. Ποτέ μην παίζετε σε επίπεδο που ξεπερνά τις ικανότητες και τις δυνατότητές σας.

Αν τραυματιστείτε παίζοντας ράγκμπι, είναι σημαντικό να ξεκουραστείτε και να μην επιστρέψετε στο άθλημα προτού ανακάμψετε πλήρως. Όσο δελεαστικό μπορεί να είναι το να επιστρέψετε, αν δεν είστε έτοιμοι, κινδυνεύετε να τραυματιστείτε σοβαρότερα, γεγονός που θα μπορούσε να σας κρατήσει μακριά από το παιχνίδι για ακόμα μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Πρέπει να αναπτύξετε την τεχνική σας και την αντοχή σας για να είστε σε θέση να συμβαδίσετε με τους συναδέλφους σας και φροντίστε να εστιάσετε στην δύναμη και την ελαστικότητα του κορμού σας.

Εάν οι τραυματισμοί δεν αποκαθίστανται μέσα σε λίγες μέρες, είναι σημαντικό να αναζητήσετε τη σωστή διάγνωση και να συζητήσετε τη σχετική θεραπεία με έναν ειδικό.

Respect All, Fear None!

Πρόσφατα Άρθρα

Επικοινωνία

Ευστράτιος Καβρουδάκης (MD, MSc)

Καλυψούς 18, Παλαιό Φάληρο
ΤΚ: 17562
Δέχεται κατόπιν ραντεβού

Ωράριο Λειτουργίας Ιατρείου
Δευτ.- Παρασκευή : 17:00-22:00

Newsletter

Παρακαλώ εισάγετε έγκυρο email
Ευχαριστούμε για την εγγραφή σας
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ